ספורט אלקטרוני Twitch Academy

שנת הלימודים ההברידית כבר בפתח בצל משבר הקורונה. האם אתם יכולים לדמיין לעצמכם מגמת לימוד / קורסים 🎓🎮🏆 בבית הספר בנושא ספורט אלקטרוני?

תלמידים/ סטודנטים שמפתחים ערוץ סטרימינג ייעודי של בית-הספר/ מכללה/ מוסד אקדמי? במסגרת הלימודים הם לומדים בואפן מעשי על תעשיית המשחקים הדיגיטליים, תקשורת, יזמות ועסקים של התחום הכי חם כיום: גיימינג+ ספורט אלקטרוני.

twitch-academy
Photo credit: twitch-academy

איך מקימים ערוץ לייב סטרימינג בפלטפורמת טוויץ/ יוטיוב גיימינג? מפיקים ומשדרים? יוצרים תוכן? בונים קהילה? בונים בעבודת צוות קבוצת ספורט אלקטרוניי?

ספורט אלקטרוני זה הרבה יותר משידורי לייב של משחקים אהובים. התלמידים לומדים ורוכשים מיומנויות הנדרשות של המאה ה – 21. הם מתנסים באופן מעשי בבניית בסיס עסקי וכלכלי של קהילת אוהדים וצופים, סביב התשוקה שלהם #גיימינג.

אקדמיית טוויץ' מציעה המשתתפים יכולים לזכות בסל הטבות של אמזון פריים וטוויצ' פריים. ראו בסרטון את הטורניר שהתקיים בפורטוגל:

מה דעתכם על מגמת / אקדמיית ספורט אלקטרוני?

מכירים בית-ספר/ מכללה/ אוניברסיטה שרוצה בכך? תפנו אותם אלי.

שירותי כוללים: ייעוץ, בניית תוכנית לימודים וסילבוס בהתאמה לקהל היעד ולדרישות משרד החינוך, בחירת פלטפורמה משחקית LMS מתאימה, ליווי התהליך משלב בניית הקונספט של התוכנית וקביעת היעדים ועד לשלב ההטמעה והניהול השוטף, כולל בניית תהליכי הערכה מורה-תלמיד והערכת תלמידים על פי מודל ההל״ל.

בונוס: פניה לגורמים עסקיים, לאחר סיום שלב בניית ת״ל לצורך השגת מימון.

GameOn!

ד"ר חנן גזית חוקר, מרצה ויועץ מומחה בתחום הגיימינג+ משחוק עם תכלית, התנהגות משתמשים ולמידה בסביבות מציאות מדומה. מייסד ג'וּלוּת. ראש המרכז הישראלי של איגוד חוקרי משחקים דיגיטליים העולמי. יועץ לסטארטאפים, חברות הייטק וארגונים ליישם חשיבה משחקית ופתרונות גיימיפיקציה לשיפור תוצאות

להזמנת הרצאה (גם מקוונת-:) קישור | לקביעת פגישת ייעוץ ו/או שת"פ עסקי קישור | להצטרפות לערוץ גיימינג בראש קבוצת וואטסאפ / טלגרם | גילוי נאות | פייסבוק | האזינו לפודקאסט גיימינג בראש בכל זמן שתבחרו קישור וגם דרך ספוטיפיי, אייטונס אפל וגוגל פודקאסטים | אהבתם את הפוסט? הרשמו לניוזלטר כאן

רוצה לדעת עוד בנושא? הנה מקורות מומלצים:


בירנבוים, מ׳., גזית, א׳. (2018). הל״ל ומשחוק-הילכו שניים יחדיו בלתי עם נועדו? בתוך: מ' בירנבוים (עורכת). מחקר ויישום בהערכה לשם למידה (הל"ל) של תלמידים ומורים בישראל. ע״מ 285-306, בהוצאת מכון מופ”ת. https://store.macam.ac.il/store/books/3232

גזית, ח׳ (2016, 22 ביוני). מה זה ספורט אלקטרוני? [הודעה בבלוג משחוק העתיד]. אוחזר מתוך https://gamefulheroes.co.il/esports

גזית, ח׳ (2019, 24 בינואר). משחוק הצפיה בעולם ספורט אלקטרוני עם ערן גרטלר ShapeShift Gaming [הודעה בבלוג משחוק העתיד]. אוחזר מתוך https://gamefulheroes.co.il/shapeshift_gaming

גזית, ח׳ (2019, 7 בפברואר). ספורט אלקטרוני בסין: האימפריה החדשה! [הודעה בבלוג משחוק העתיד]. אוחזר מתוך https://gamefulheroes.co.il/china-esports_kingdom

גזית, ח׳ (219, 1 במרץ). סוד ההצלחה של פורטנייט: כל העובדות והמספרים שאתם חייבים לדעת! [הודעה בבלוג משחוק העתיד]. אוחזר מתוך https://gamefulheroes.co.il/fortnite_epicsuccess

גזית, ח׳ (2019, 19 ביוני). Fortnite World Cup ספורט אלקטרוני זה ספורט [הודעה בבלוג משחוק העתיד]. אוחזר מתוך https://gamefulheroes.co.il/fortnite-worldcup