מִשׂחוּק הקניות כמו בסרטים – הלקוח כגיבור הראשי

Shop like a Jedi היא דוגמה לשילוב גישה משחקית כדי להגביר מכירות וחשיפת מותגים.

הקונספט:

מה יקרה אם ניתן לקונים את "כוח הג'דיי" להזזת חפצים בכוח המחשבה כמו בסרט מלחמת הכוכבים בסופר?
https://youtu.be/-k_WZk1PI20

ברשת הסופרים Carrefour החליטו לשלב מִשׂחוּק באופן יצירתי בחוויית הקניות באמצעות הצבת לוח קניות דיגיטלי ענק של המותג "מלחמת הכוכבים".

לרגל השקת הסרט האחרון בסדרה, בחרו המפתחים לתת לקונים חוויה משחקית שמחקה את פעולת "כוח הג'ידיי" – הנעת חפצים בכוח המחשבה. סנסורים שקלטו את מחוות תנועת הידיים ותרגמו אותן לפעולות ממוחשבות על הלוח, בדומה למערכת הקינקט של אקס-בוקס. הלוח הענק אפשר לקונים לבחור את מוצרי הסרט לעגלת הקניות הוירטואלית שלהם מבלי לגעת בהם פיזית.

הקסם:

בסיום הקניות, חיכתה לכל קונה בקופה עגלה עם כל מוצרי מלחמת הכוכבים שהוא "הזיז" באמצעות "כוח הג'דיי" לעגלת הקניות הוירטואלית שלו. החיבור של הדיגיטל עם עגלת הקניות הפיזית בקופה הייתה סיום מושלם ואפקטיבי ליצירת האשלית הזזת חפצים בכוח המחשבה של הג'דיי.

כל קונה הפך לרגע לשחקן, לגיבור הראשי בחווית קניה מהסרטים. 

קרדיט: 

שיחקו אותה חברת פובליסיס, רומניה. שאפו!

ד"ר אלחנן גזית מרצה, יועץ וחוקר גיימינג, מטאוורס וחדשנות דיגיטלית. מומחה להתנהגות משתמשים ולמידה בסביבות מציאות מדומה ומשחקים. יוצר ומגיש את הפודקאסט 'גיימינג בראש' ומנהל קהילה בינלאומית MetaYeda.

ד"ר אלחנן גזית - גיימינג בראש

להזמנת הרצאה (גם מקוונת בזום:) | לקביעת פגישת ייעוץ | הרשמו לערוץ יוטיוב | האזינו לפודקאסט גיימינג בראש בכל זמן ובכל אפליקציית הסכתים שתבחרו | גילוי נאות | פייסבוק | אהבתם את הפוסט? הרשמו לניוזלטר MetaYeda

2023 © juloot ד''ר אלחנן גזית כל הזכויות שמורות. אין להעתיק, לשכפל או להשתמש בחומרים מאתר זה ללא קבלת אישור מראש ובכתב. | תנאי שימוש ותקנון | מדיניות פרטיות | גילוי נאות | Start Play your Life™ and logo are registered trademarks of juloot. All other trade marks are the property of their respective owners.