קצת עליי
מפתח גישת אינטליגנציה משחקית בעידן ה – AI לצמיחה עסקית ואישית.
למעלה משני עשורים אני חוקר את סודות הנדסת האושר והעושר של תעשיית הגיימינג, תעשיית הבידור והפנאי הגדולה והמצליחה בעולם: איך משחקי וידאו וגם חוויות בעולמות וירטואליים מפעילים אנשים, ואיך אפשר לקחת את כל הכוח והקסם הזה וליישם אותו בעולם האמיתי.
אני מרצה בארגונים וחברות הייטק, באירועים וכנסים בארץ ובעולם. בהרצאותיי אני משתף בסודות הגישה שפיתחתי ובנקודת מבט הייחודית שלי המבוססת על נסיון במחקר ופיתוח רב שנים.
יועץ למנהלי ארגונים, חברות וסטארטאפים, לנווט לצמיחה בעידן הבינה המלאכותית, לשפר תהליכי קבלת החלטות, לפתור בעיות ולהוביל בחדשנות באמצעות יישום מושכל של עקרונות גישת אינטליגנציה משחקית שפיתחתי.
יוצר ומגיש את הפודקאסט 'אינטליגנציה משחקית בעידן ה-AI', וכותב ב MetaYeda.
תארים ומלגות הצטיינות:
בעל תואר דוקטור Ph.D. בחינוך (מלגת הצטיינות) מאוניברסיטת תל-אביב.
בעבודת הדוקטורט שלי חקרתי התנהגות משתמשים ודינמיקה של למידה בסביבות מציאות מדומה VR המבוססת תצלומי נאס"א.
לצורך כך, פיתחתי כלים ושיטות לניתוח התנהגות משתמשים במטאוורס בכלים ממוחשבים.
בעל תואר שני M.A (בהצטיינות) בהוראת המדעים (מתמטיקה), מאוניברסיטת תל-אביב, וגם בעל תואר ראשון B.ED בחינוך גופני, ממכללת וינגייט.
מרצה לתואר שני באסטרטגיה דיגיטלית וניהול השיווק, בפקולטה למנהל עסקים, הקריה האקדמית אונו, מרצה במסגרת להב פיתוח מנהלים, הפקולטה לניהול באוניברסיטת ת"א.
הרצתי למעלה מעשור בתחומי התמחותי באוניברסיטת תל-אביב, אוניברסיטת רייכמן, ובמכללות.
פרוייקטים נבחרים:
בזירת היזמות
- הרצאתי בנושא 'חיים במטאוורס: יישומים, השפעות ומגמות', במסגרת יום עיון לשופטי בית המשפט העליון בנושא "חדשנות, מטאוורס ומציאות חדשה". המרכז להכשרה ולהשתלמות שופטים ע"ש השופט זוסמן.
- יעצתי לאינספור סטארטאפים בארץ ובחו"ל ביניהם StormX חברת בלוקצ'יין שמספקת קריפטו-קאשבק.
- כמייסד ומנכ"ל חברת מטא-וורסנס בע"מ פיתחתי עולם וירטואלי תלת ממדי מבוסס קוד פתוח i-land לשם הדרכה ולמידה עם אווטארים.
- עיצבתי והשקתי משחק מבוסס מיקום הראשון בישראל"גלו את העיר" עם סמארטפונים, סטייל 'המרוץ אחרי המיליון', במסגרת יום פורסקוור העולמי.
- יזמתי והובלתי את הכנס הבינלאומי הההיברידי הראשון בישראל בתחום 'משחקים רציניים Serious Games' שהתקיים במכון טכנולוגי חולון ובמקביל בתוך מטאוורס – סקנד לייף.
בשדה החינוך
- מנחה פרויקטי פיתוח משחקים במכללות ובמכון ויצמן למדע (אחרי 100 פרויקטים הפסקתי לספור).
- יצרתי והנחתי את סדרת הרשת 'משחקים לעתיד' עבור משרד החינוך, אקדמיה ברשת.
- פיתחתי והרצאתי בקורס עולמות וירטואליים להוראה ולמידה במערכת החינוך, עבור רכזי ומובילי תקשוב בית-ספריים, מורי מורים, מפתחי תוכניות לימודים, מורים ואנשי חינוך באקדמיה, מכון מופ"ת.
- יזמתי את פרויקט קורס פיתוח אפליקציות משחקים לבני נוער עם צרכים מיוחדים, מכללת שנקר. הפרויקט זכה למימון של 130 אלף ש"ח במצטבר מטעם ות"ת- המועצה להשכלה גבוהה וקרן וראייטי ישראל, המעודדת שילוב בני נוער עם צרכים מיוחדים בתנועת הצופים וצופי וראייטי.
- יזמתי פיתחתי וניהלתי את Games4Girls Academy, האקדמיה למפתחות משחקי מחשב צעירות, HIT מכון טכנולוגי חולון.
בזירה הבינלאומית
Israeli Chapter of DiGRA Digital Games Research Association.
Middle-East Co-Chair of The Immersive Learning Research Network (iLRN) conferences.
Industrial Liaison Middle East Co-Chair at the Technical Committee on Immersive Learning Environments (ILE-TC) of the IEEE Education Society.
Delivered Keynote at the Gamification Workshop at The Dansk Arkitektur Center – DAC, Copenhagen, Denmark.
Chaired the 'Analyzing learning and teaching Interactions by using computerized tools, at the 3rd International Conference on Multimedia, Information & Communication Technologies in Education, Cáceres, Spain.